neděle

Milovnice kávy... Aneb jak jsem ulítla

Milovníci kávy by mě proklínali. Ale říkala jsem si, že za zkoušku nic nedám. Kapslím jsem nikdy neholdovala... jak bych taky mohla, když jsem předtím žádnou kapslovou kávu neměla... Ale řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám. Přece jen... Kamarádi mi hatují v jednom kuse lattéčko ze Starbucks, které mám jednoduše ráda, stejně tak jako Costu. Oni totiž navštěvují malé kavárničky, kde je kvalitnější káva. 


A já tak jako neandrtálec a neznalec kávy... jsem nakonec Tassimu propadla, stejně jako tomu zlu ve Starbucks. Stačil jeden šálek a mandlové mléko k tomu a byla jsem lapena. Najednou jsem si začala na kávičce ujíždět i třikrát denně. Jediné, co mě vždy zabrzdilo, bylo dopité mandlové mléko a má lenost zajít si k asiatům pro další. 



A jak tohle moje Tassimo šílenství pokračovalo? Tak, že jsem k tomu přivedla i mamču, která je naprostý kávoholik. Ovšem ta si vždy dělala větší kávy, a tak aby si teď dělala dvojité espresso :D.
Škoda jen, že se Milka nebo Chai latté nedělají ve veganské verzi. :(
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©