pátek

RECEPT: Ten nejlepší houbový kuba


Nechápu, proč jsme doma nikdy houbové kubu nevařili. Je to taková slast, že si jej budu muset brzy ukuchtit znovu! Ještě teď se mi zbíhají sliny, když se podívám na fotku.
Navíc pro všechny kuchařské začátečníky mám dobrou zprávu. Recept na tuhle dobrotu je neuvěřitelně jednoduchý.


CO BUDETE POTŘEBOVAT:
velké kroupy - 500 gramů
2 balení sušených hub cca 90g sušených hub
6 stroužků česneku
velkou cibuli
dlaň majoránky, sůl, kmín
zeleninový vývar


Kroupy si den předem omyjte a dejte do hrnce se studenou vodou.
Stejně tak si dejte houby do druhého hrnce, také se studenou vodou. Prý stačí namočit hodinu předem, ale dnem předem určitě nic nezkazíte. :)
Druhý den vodu z krup slijte a kroupy nechte vařit v zeleninovém vývaru. Mezi tím si nakrájejte cibuli najemno a dejte ji restovat na pánev s olivovým olejem. Na tom jsem moc nešetřila. A zaprašte cibuli kmínem. Jakmile cibule zesklovatí, přidejte slité houby. Ještě si oloupejte stroužky česneku, utřete je a přidejte do pánve k houbám.
Jakmile budou kroupy měkké, zceďte je a přidejte do hluboké pánve k houbám.
Zaprašte hrstí majoránky a dosolte podle chuti.
Nakonec dejte kubu do olejem vymazané formy a pečte ho asi patnáct minut.

Přeji Vám dobrou chuť!
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Cheryl DeLarge3/1/14 12:29

    vyzerá to mňaam

    OdpovědětVymazat
  2. Terry Š.3/1/14 13:37

    tak tohle též miluji :) hlavně i ta česneková chuť plus houby,které zbožňuju

    OdpovědětVymazat
  3. Sára Jeschkeová3/1/14 15:58

    to nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadá. :-) Uvidíš, že Ti kuba zachutná.

    OdpovědětVymazat
  5. zítra si ho připravím :) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  6. Beily Dahlgreen3/1/14 20:46

    Cože, recept pro kuchařské začátečníky? To je něco pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem stálý začátečník. Kuchtím jen snadná jídla. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to úžasně! Já sice houby nejím, ale mému bratrovi by to rozhodně chutnalo! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©