pátek

RECEPT: Zelené smoothie


Zkuste si připravit klasické zelené smoothie ze špenátu a banánu. Je to snadné, moc dobré a hlavně je to zdravé. :) A o to přece jde.
Všimli jste si, že jsem zmínila, že je tohle smoothie chutné? Opravdu. Před pár měsíci bych se šklebila a nejistě ochutnávala, co za šílenost mi to kdo nabízí.
Za to teď bych jej pila denně. :) A to je dobře.

ŠPENÁT obsahuje hořčík, mangan, draslík, železo, měď vit. A, B, C a H
BANÁN obsahuje vit. B a A, fosfor, draslík, vápník, hořčík


ZAJÍMAVOST:
Nedávno jsem četla knihu od Victorie Boutenkové, která psala, že by náš denní příjem měla tvořit z 50% listová zelenina.

RECEPT JE PROSTÝ:
2 hrsti baby špenátu si propláchněte, ať nemixujete i písek a vložte do mixéru. Přidejte 1 zralý banán.
Pokud použijete větší, nápoj bude o to více sladší a chutnější.
Nakonec ještě přilijte sklenici vody. A můžete začít mixovat.
SHARE THIS POST

6 komentářů:

  1. Čerstvý špenát jsem ještě nikdy neměla, ale hrozně ráda ho někdy vyzkouším, věřím, že i přes ten odpudivý vzhled musí být zelená smoothie fakt supr, zvlášť s banánem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha, veľmi ma zaujala netradičná farba smootihe :-). Špenát však nepatrí k mojim obľúbeným jedlám, takže by som si asi veľmi nepochutila. Verím však, že je to úplná vitamínová bomba :-).

    thecityoffashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Marika Rodriguez22/11/13 20:29

    Diky za tip na zajimavou kombinaci! :]

    OdpovědětVymazat
  4. krásná zelená barvička..... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Karolína B.25/12/13 22:19

    mňam! přesně tohle by mi po tom vánočním tláskání bodlo :D :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©