neděle

Hummus s chilli papričkou



Nechápu, proč jsme doma nikdy houbové kubu nedělali. Je to taková slast, že si jej budu muset brzy ukuchtit znovu! Ještě teď se mi zbíhají sliny.

Recept je neuvěřitelně jednoduchý.
CO BUDETE POTŘEBOVAT:


Dnes mám tady velice jednoduchý recept na hummus, který přímo miluji. Dá se využít jen jako dip k tortilla chipsům, také jako náplň do burgerů, tortill a arabského chleba, ale také do špaget, do salátů a taky jako příloha ke nakrájené zelenině na proužky. :-)

CO BUDETE POTŘEBOVAT:

Plechovku cizrny
3 stroužky česneku
šťávu z jednoho citronu 
chilli papričku
2 lžíce tahini pasty
sůl, špetku kmínu
lžíce olivového oleje


2 stroužky česneku si osmahněte na olivovém oleji. 
Poté si dejte do hluboké mísy plechovku cizrny (bez tekutiny), přidejte zbylý stroužek česneku, chilli papričku, šťávu z jednoho citronu, tahini pastu a osmahnutý česnek. A vše rozmixujte. 
Podle chuti osolte a přidejte špetku kmínu a podle chuti ještě olivový olej (cca 1lžíci).


Dobrou chuť! :)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. GabrielaAneta Krejcarová3/11/13 08:14

    Jee to vyzkouším:)) díky za recept:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tess Šimaljak3/11/13 08:44

    hmm, vyzerá to chutne! Zase robiš chuťky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mademoiselle Iva3/11/13 09:44

    milujem tvoje fotky jedla ♥ vzdy to vyzera tak chutne

    OdpovědětVymazat
  4. Lucia Podobova3/11/13 11:46

    Ceady, tie tortilla chipsy vyzerajú vlastnej výroby, je tak?ak áno- ako ich robíš?

    OdpovědětVymazat
  5. to vypada nadherne! o domaci hummus uz jsem se snazila asi dvakrat ale nikdy se moc nepovedlo, pokazdy ma takovou tekutejsi konzistenci a nevim proc. asi to chce vic precedit tu cizrnu. tak.. zkusim to nekdy znovu podle tveho receptu :-)
    abitcreepy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. kde sehnat tu tahini pastu,??

    OdpovědětVymazat
  7. Lucia Podobova3/11/13 13:30

    v akomkoľvek bio shope, prípadne v DM drogerii v sekcii alnatura potravin:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já ji kupuji v Makru. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tortilly chipsy jsem tentokrát dělala z kupovaných tortill. Ale dají se připravit i domácí tortilly, občas si je dělám. Stačí mouka, olej, voda a sůl. :-) Ale někdy jsem línější.

    OdpovědětVymazat
  10. To mi připomnělo, že mám hlad a musím se jít podívat do ledničky :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Konečně jsem si koupila Tahini!!! Nevím, proč jsem žila v deziluzi, že je sezamová pasta drahá. Zas tak hrozný to nebylo. Poprvý jsem jedla hummus tohle léto na festivalu čaje a už se těšim, až si ho udělám doma :))

    OdpovědětVymazat
  12. :-) Taky jsem si myslela, že to bude super drahé, když ji nemůžu objevit v běžném obchodě. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jane Perry5/11/13 18:47

    Mňam, hummus miluju a tahini kupuji po sklenicích :)

    U mě dýňové muffiny http://lifeinimperfection.blogspot.cz/2013/11/dynove-muffiny-s-ryzovou-smetanou.html

    OdpovědětVymazat
  14. Ceady mohla by jsi mi prosím napsat kolik mouky, oleje, vody a soli dáváš na ty tortily?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©