neděle

Recept: Veganský mramorový koláč s banánem


Dnes budeme mlsat. :) Tahle jednoduchá buchta chutnala všem masožravcům a hlavně... během jednoho večera se po ní přímo zaprášilo!
 Měla to být původně bábovka, jenže se mi zasekl šuplík, ve kterém byla forma, takže z bábovky byla rázem mramorová buchta, což jí na chuti vůbec neubralo. A kromě toho, že je buchta chutná, je také hrooozně jednoduchá na přípravu! :) Takže není třeba být zdatným pekařem. :)


CO BUDETE POTŘEBOVAT
2 hrnky polohrubé mouky 
3/4 hrnku cukru ( 2/4 třtin.cukru a 1/4 vanilk.cukru)
1/4 hrnku slunečnicového oleje 
1 hrnek sojového mléka 
1 balení a lžička navrch kypřícího prášku
1 vidličkou rozmačkaný zralejší banán 
3 lžíce mandlového (ořechového) másla
práškového kakaa

Nejprve si zapneme troubu na 180 stupňů. Smícháme vše dohromady (kromě kakaa). Těsto si pak rozdělíme na dvě části, abychom k té jedné přimíchali kakao. Poté už nalijeme do formy a dáme péct. Čas jsem nestopovala, protože jednoduše kontroluji buchtu špejlí, aby mi nelepila. Ale řekněme že těch 30 minut jsem buchtu v troubě nechala. :)
 


Přeji Vám dobrou chuť! :)
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. mňam, vypadá to lahodně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4/8/13 10:06

    Ahoj, buchta vypadá pěkně a hlavně jednoduše, ale co ty 3 lžíce ořechového ( mandlového) másla?) Nedá se to nahradit 3 lžicemi nastrouhaných ořechů ( mandlí)? A možná přidat tedy trochu více oleje, aby nechyběl tuk..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že se to dá nahradit. A olej přidávat nemusíš, i tak bude buchta dost olejová. :) Jednoduše stačí část mouky nahradit za ořechy. :)

      Vymazat
  3. mnamka a vitam ta medzi veganmi :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá úžasně, ale moc nemusím, když se do těsta přidávají banány, ale to bych určitě mohla něčím nahradit :).

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc chutně, dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní4/8/13 17:32

    Ty jsi vegan, nebo ti jen chutnají taková jídla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes dva měsíce se stravuji vegansky. :) A taková jídla mi chutnají.

      Vymazat
  7. Je tam ten banán vůbec cítit? :) Zdá se mi to málo dát tam jeden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že je cítit. :) Hlavně ten banán nahrazuje vajíčko. :)

      Vymazat
  8. uuuu mnam !! já tyhle buchty miluju ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©