středa

OUTFIT: 31/7/2013


Ani netušíte, jakou mám radost, že jsem se vrátila k blogování a taky jsem nadšená hlavně proto, že jste na mě nezanevřely. (Počítám, že muži můj blog nenavštěvují.) Přece jen jsem utekla bez vysvětlení.
Tento článek měl být původně jen s outfitem, ale jelikož stále něco fotím, tak se spíše jedná o random článek. :) 


Tuhle cuketovou pomazánku jsem si naprosto zamilovala. Stále jsem přemýšlela, co si dát na chleba kromě koření. :D A nakonec jsem na to přišla. :)
Recept: Stačí nastrouhat jednu cuketu, přidat tři stroužky českého česneku, pepř, sůl a chilli papričku, případně trochu sojovky. Nakonec osmahněte na pánvi, aby cuketa pustila vodu. Směs si namažte na topinky, které jste si udělali nasucho v topinkovači. A poté už se můžete nezřízeně cpát. :)


Na sobě mám košili a brýle z H&M, šortky Yumi a na rtech Chubby Stick od Clinique. :)
Přeji Vám hezký den. :)
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší a ten pejsek je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Košeľa je krásna, môžem sa spýtať odkiaľ? :) A pomazánku vyskúšam!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten psík vyzerá presne ako náš! Inak tá košeľa je krásna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě zajímalo, co máte za rasu. :)

      Vymazat
  4. hrozně ti to sluší :)


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tie kraťase sú super! :) Odkiaľ ?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z Yumi butiku. Ale bohužel byl zrušen, jak obchůdek, tak online prodej.

      Vymazat
  6. Tvůj blog je boží, na Tebe nejde zanevřít ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to zase sluší a hlavně ta košile ti skvěle padne :)

    OdpovědětVymazat
  8. ta pomazánka vypada skvele, urcite vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi košile, sluší Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji kraťasy s vysokým pasem. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelé fotky! :) tie kraťase aj košeľa sú super
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Super kratasky! Maji krasny vzor i barvy a vypadaji uplne lehounce :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní31/7/13 15:39

    dost anti-sexy:/

    OdpovědětVymazat
  14. Super Ceady, jak recept, tak tip na pomazánku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty šortky jsou rozkošný! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný pejsek! A děkuji za tip na cuketovou pomazánku!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten pejsek je úžasný. ;)

    OdpovědětVymazat
  18. ten recept je skvělý !:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky :) nemyslím to vůbec zle, ale ta košile s těma kraťasama vůbec nejdou dohromady, nezlob se ale zvolila bych jiné kraťasy:)

    jinak jsem ráda že jsi z5 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, já se nezlobím. Stále hledám, jaký svršek zvolit k těmto kraťasům. A pokaždé to není ono, takže jednoduše s kraťasy pryč a bude po starostech.:D

      Vymazat
    2. Já bych do nich zakasala jednobarevné tílko, to by nešlo? :)

      Vymazat
  20. Hezká košile :) chubby stick miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to tady sluší! Ta bílá košile a tvé vlasy - super! A pomazánka zní fakt zajímavě, určitě zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Právě si pochutnávám na té pomazánce a je výborná! :) všem doporučuju. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Viď že jo. :-) Já ji přímo zbožňuji.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©