úterý

The Remote Trigger / Dálková spoušť Nikon

Konečně mám dálkovou spoušť :). Dostala jsem ji od přítele k opožděným Vánocům :). Čekal totiž na opravu fotoaparátu, protože mi asi určitě nedůvěřoval. A pro jistotu (aby mě nepostihl amok z toho důvodu, že mu naděluji tašku plnou dárků) mi  pod stromeček nadělil čokoládu :D. Ani netušíte, jakou mi udělal radost pistáciovou příchutí, kterou naprosto nesnáším :D.
Ale stěžovat jsem si nechtěla. Chtěla jsem tu psát o tom, jak jsem neuvěřitelně vděčná a šťastná.
A co to pro Vás znamená? Odteď už budu sebestředná jako nikdy :D. Očekávejte od teď nálož outfitů a portrétů... To tady ještě nebylo! :D
shorts- DIY, shirt- tesco, t-shirt- H&M, tights- timea
Tak takhle vypadám nenalíčená a po 4hodinách spánku :D
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. můžu se zeptat, jak to funguje? přemýšlela jsem o tom, že si ji taky pořídím.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se těšíme!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Klof, jestli bys chtěla video... Jednoduché s hudbou, kdy bych natočila detailně jak zaměřuji, jaké má dálková spoušť funkce a jak to vypadá z pohledu před a za fotoaparátem, tak ho ráda o víkendu vytvořím :D. Během pár sekund jsem vytvořila skvělý plán pro natáčení :D.

    Jinak má to část, kterou zacvakneš/zasuneš na místo externího blesku (který si k fotoaparátu dokupuješ)... zapojíš do části pro kabely...zapneš a pomocí ovladače ostříš :D

    Blbě se to popisuje, na videu bych to vysvětlila lépe! :)

    OdpovědětVymazat
  5. perfektne si to napísala, najmä tú časť s pistáciovou čokoládou, ktorú som tiež raz dostala a priveľmi ju nemám v láske :D a teším sa na fotky a články :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak to je od něj super dárek. :) Já dostala dálkovou spoušť už k foťáku k Vánocům a je to super. :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvěle názorné fotky, gratuluju k novým možnostem!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to ti neuvěřitelně závidím :) To video bych brala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se moc těším :))

    OdpovědětVymazat
  10. Héééj... :D Jak jsem si prohlížela tu druhou fotku a tam ti to svítí tak mě "něco" došlo... :DD Díky za probuzení "MucÍQ" :D

    OdpovědětVymazat
  11. bezvadný, myslim že video by určitě neurazilo!)) jinak děkuju za odpověď,myslím,že už si ho taky konečně pořídím

    OdpovědětVymazat
  12. jen ještě dotaz, ten ovladač bude na všech fotkách vidět? nebo ho můžeš jen tak schovat do ruky a zmáčknout?

    OdpovědětVymazat
  13. Jak kdy :). To víš, že ho můžu schovat.
    Tady jste si ho taky nevšimli: http://thelifeofceady.blogspot.com/2012/01/diy-make-your-shorts.html
    http://thelifeofceady.blogspot.com/2012/01/i-want-to-be-foreign-blogger.html

    Uvidíme, snad to nebude tolik rušit fotografie

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá to dobře :) těším se

    OdpovědětVymazat
  15. Na 4 hodiny spánku vypadáš skvěle! :) To já sem jako mrtvola :D

    OdpovědětVymazat
  16. tohle je skvělá vymoženost, to je jedině dobře, že tě tu více uvidíme, z toho mám radost :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©