neděle

DIY: Make Your Shorts / Návod na kraťasy

shorts- Dodwell, t-shirt oversized- Lindex, tights- Timea
Už dlouho jsem zvažovala, zdali mamce zničit 30let staré jeany, které stále drží pohromadě a dokonce nemají ošoupaná místa v oblasti stehen. Což máte u dnešních kalhot během pár měsíců, a tak je nynější spotřeba kalhot rapidně vyšší. Zatímco tyto třicetileté jeany vypadají stále nově, jenže střih se za těch třicet let poněkud změnil. A tak jsem je jednoho dne ukořistila, vzala do ruky nůžky a vytvořila si tyto kraťasy :). 
Uvidíme, jakou dobu ještě vydří :D. Ale podle stavu je unosím až do svých 40ti let :D.
P.S.: Myslím, že z dnešních jeans takové "prďácké" kraťasy nevytvoříte.
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. skvelé sú :) a s tým tričkom a silonkami dokopy to vyzerá tiež úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsou skvělé!:) nějaké takové bych potřebovala,ale nikde je nemůžu sehnat:/

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní, sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo to je pravda...dneska je mnohem víc oblečení na jednu sezonu...jsou super , také chystám DIY ;)

    OdpovědětVymazat
  5. nejlepší DIY :))

    http://xoxoveronika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty jsou perfektni, zavidim:))

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně takové si plánuju v létě vyrobit :))

    OdpovědětVymazat
  8. tohle vypadá fakt skvěle!
    líbí se mi ta červená s modrou , povedlo se ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak tie sú úžasné,také sa dajú v dnešnej dobe zohnať asi len v sekáčoch,aj to pri veľkom šťastí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, šikovná :) A s tím červeným trikem to vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krásné:).. "Kde máme nějaké starší jesny??!":D:DD

    OdpovědětVymazat
  12. taky si je chci vytvořit ale ne a ne sehnat ty správný džíny na rozstříhání :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem si takhle udělala jedny kraťásky, ale chtěla jsem mít ty konce roztřepené a aby kapsy čouhaly ven.. :-DDD
    Ale na tyhle se taky chystám :))

    OdpovědětVymazat
  14. btw..co po 15.1. udělat ty nákupy?

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, ty jsi šikula, vypadají fakt dobře! :).

    OdpovědětVymazat
  16. aj ja mam také 4ro,v sekáči toho bolo milion,a to ja ma velku riť musela som si kupiť vždy pánske levisky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jsou bezvadný, ještě k tomu ten červený top!! Super!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. ten nápad vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  19. Great Post!

    I love your outfit!

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  20. Máš úplnú pravdu s tou kvalitou, mne sa tiež na stehnách vždy vyšúchajú aj jo :D A veľmi pekne sa ti podarili! : )

    OdpovědětVymazat
  21. great shorts and great post thanks!! xoxo

    OdpovědětVymazat
  22. máš recht, ty dnešní jeany, to je něco šíleného. mám ráda ty s vyšším pasem a ty už dnes nejsou ono. tyhle jsou skvělý a jako šortky ti sedí uplně perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadají vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  24. člověk na první pohled vidí, že ten materiál je úplně jiná kvalita než dnešní...
    povedlo se ti to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  25. vypadají skvěle, já jsem to zkoušela u černých džín, ale pořád se mi to otáčelo na zpět:/ ty jsi je nějak ještě zašívala? :)

    OdpovědětVymazat
  26. wonderful DIY! Lovely blog! Visit mine http://pleasestrikeapose.blogspot.com/ and if you like it follow me!
    Please if you follow me on GFC follow me also on Bloglovin' because I haven't still understood if it will be removed! http://www.bloglovin.com/en/blog/2642744/please-strike-a-pose
    Love, Martina.

    OdpovědětVymazat
  27. Vyzerá to úžasné, asi to tiež skúsim. Recyklácia je v móde:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Kraťasy vypadají pěkně na to, že jsou doma vyrobené;) Škoda že sis k nim nevzala raději nějaké uplejší tílko, vypadalo by to líp (tedy mně se líbí kombinace krátkých kraťásků a uplých tílek :) )

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělé !
    http://ourbeautyandbrains.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. To je skvelé, určite vyskúšam :-)

    OdpovědětVymazat
  31. taky jsem si takhle vytvořila jedny kraťasy, jen jsem je pak dala ještě babičce oentlovat, aby se netřepily. ale líbí se mi, jak si můžeš nastavit délku zahrnutím. :)

    OdpovědětVymazat
  32. ty jsou vážně super :)

    OdpovědětVymazat
  33. tohle vypadá úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  34. Super tutorial, taky jsem teď jeden dělala: http://flabgeefashion.blogspot.com/2012/01/diy-lace-headband-tutorial.html

    PS: S tvým minulým článkem zcela souhlasím. Já jsem se zatím s žádnou negativitou nesetkala, ale to je tím, že můj blog tolik lidí nezajímá.

    OdpovědětVymazat
  35. This is so great! I'm definitely try this soon! Thanks for the tutorial

    flitandfancy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©