pondělí

BEAUTY: Lee Stafford, Zázrak pro moje vlasy

 Trápí Vás vaše vlasy a stále nemůžete přijít na tu pravou značku, která by Vám pomohla?
Myslím, že nejsem jediná, koho trápí jeho vlasy. A tak bych Vám ráda doporučila značku Lee Stafford, která mě neuvěřitelně mile překvapila zajímavou nabídkou produktů. Kdybych mohla, určitě bych si kromě těchto dvou výrobků, pořídila i další. Nejvíce mě zaujala řada na pomoc denně žehleným vlasům. Ale bohužel nenosím po kapsách tisíce, abych mohla vykoupit celý obchod.

Asi se ptáte, kde je tato značka v Česku dostání. Já na ni narazila v Praze v obchodě Profimed. A teď si pravděpodobně kladete další otázku, kde přesně Profimed v Praze najít. Dopředu jsem si vygooglovala prodejny, abych působila chytře. Osobně totiž vím v Praze jen o dvou prodejnách. A tak jsem zjistila, že jich je mnohem více.  Obchod naleznete jak v Chodově, v Palladiu, na Smíchově,tak na Praze 2 v Ječné.
Pro ty, kteří zrovna nemají cestu do Prahy, naleznete Profimed v Brně v Olympii, v Liberci v OC Fórum, v Hradci, ve Zlíně, v Olomouci, v Plzni a v Ostravě.
Pro Slovenské čtenáře: v Košicích, v Bratislavě, v Bánské Bytrici.
Vyčerpávající odpověď!
Maska, která podporuje růst vlasů, které "nikdy nerostou" :). Alespoň to tvrdí obal, který nelže.
CENA: 379kč
POUŽITÍ: Používá se při mytí vlasů mezi šampónem a kondicionérem, od kořínků až ke konečkům. Na vlasech se nechává působit  asi 5minut a poté se jednoduše spláchne :).
+ krásně po něm voní vlasy... Vůně je opravdu neodolatelná. Navíc na vlasech vydrží poměrně dlouho, takže si další den čucháte k vlasům jako fetišisti :D.
+ podporuje růst vlasů

Arganový olej na vlasy jsem si pořídila na vaše doporučení. Neustále mě trápí suchý až slámový vzhled vlasů. A tak když jsem narazila na tuto novinku od Lee Stafford, ihned jsem věděla, co si přát pod stromeček.
CENA: 490kč
POUŽITÍ: od poloviny délky vlasů až ke konečkům
+ vlasy jsou po nanesení jemné a hebké
+ Používám ho už asi dva týdny a podle fotky je vidět, že oleje moc neubylo. Což je velké plus. Obzvláště proto, že je zaváděcí cena poměrně dost vysoká. A tak když vím, že nejsem schopna vypotřebovat balení  během dvou měsíců, věřím, že budu ochotna pořídit si tento olej i v budoucnu :).
  nenanášejte od kořínků, jinak budete mít vlasy do druhého dne mastné

Za oba produkty musím dát deset bodů z deseti možných!!! :))
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. To vypadá skvěle, myslím, že se po tom podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. V Brně ještě ve Vaňkovce. ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. škoda, že je tahle značka ta drahá :) jinak bych si hnedka něco pořídila :)

    Queen of second hand

    OdpovědětVymazat
  4. achjo, nemám peníze :// :D

    OdpovědětVymazat
  5. asi jsem se zamilovala...

    OdpovědětVymazat
  6. tu masku mi-lu-ju!!!:)) úplně si užívám pocit, že mám vlasy krásně voňavé, hebké, lesklé, vypadají zdravě.. a ke všemu rostou!:))

    pokud vám to připadá drahé - tuto značku prodávají i v Tescu (aspoň v Brně to tak je) a já tam tuto masku koupila zlevněnou na půlku :)) což je opravdu rozdíl. :)) i další věci měli zlevněné, a po odzkoušení můžu říct, že tohle je prostě úžasná kosmetika :))

    OdpovědětVymazat
  7. já vím, že tuhle kosmetiku prodávají v Tesco MY na Národní. mají tam toho víc, co běžně v drogerce člověk nesežene. po této značce jsem se vlastně ani moc nedívala, nezaujala mě na první pohled. zajímala by mě tedy ta vůně :) ceny jsou ale dost vysoké. moje olejová kůra od L´Oréal Professionnel je podle mě něco podobného, jako ten olejíček a sehnala jsem ho levněji a je taky skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tý jo, to je skvělý. Hlavně to první.

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo to je superr, to první stoprocentně také zkusím :)))

    OdpovědětVymazat
  10. tie veci vyzeraju užasne, ten olej by som si asi kupila. Len neviem kde ju u nás žoženie.

    OdpovědětVymazat
  11. už jsem na něj slyšela plno chvály, hm hm, na tom něco bude :))

    OdpovědětVymazat
  12. nezatěžuje ta maska vlasy? mám taky trochu nedůvěru vůči věcem, co se nanášejí ke kořínkům.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. jo po téhle značce pokukuji už nějaký ten pátek :) naposledy My Tesco na Národní, ale šla jsem pak na jednu akci a nějak se mi to nechtělo tahat s sebou celou noc v kabelce :D ale každopádně ta maska mě hodně láká!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec jsem nevěděla, že u nás něco takového je :D vypadá to moc dobře, i když na oboje peníze asi neseženu, nicméně alespoň tu masku bych si koupila ráda :). Dík za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  15. páni, další položka na můj wishlist. já mám tedy vlasy mastné vcelku dost, spíše pokožku, ale trápí mě suché konečky, tak možná na ně. :)

    OdpovědětVymazat
  16. děkuji určitě se po tom podívám, zajímalo by mě hlavně, jestli ty vlasy opravdu rostou rychleji...

    OdpovědětVymazat
  17. I've never heard of this brand before I gotta give this a try. I hope I can get my hands on it.

    http://www.lyzhang.com

    OdpovědětVymazat
  18. Osobně těm všem maskám a olejům moc nevěřím. Jsem toho názoru, že to dokáže vlasy akorát ještě více zničit. Tento názor mi asi hodně holek dokáží vyvrátit, ale mně osobně více vyhovuje všechny tyto věci vynechat a vlasy nechat růst.

    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Hallo !!!

    Ich habe Habe mich in deinem Blog einmal umgeschaut.

    Und ich finde du hast einen sehr schönen Blog, Nein ehrlich ich finde ihn Wunderschön.

    Und deshalb bin ich jetzt auch Leser bei dir geworden.

    Ich würde mich sehr freuen wenn du auch bei meinem Blog einmal vorbei schauen würdest.

    Ich würde mich auch freuen wenn du dann Leser bei mir würdest.

    Alles gute !!!

    Und Viele Liebe Grüße aus Mönchengladbach !!!

    Petra

    OdpovědětVymazat
  20. Pěknej lak. Ta maska vypadá docela slibně. Zvu tě na mojí giveaway.

    OdpovědětVymazat
  21. nad tím prvním budu přemýšlet i kdy možná i nad tím druhým :D:)

    OdpovědětVymazat
  22. Prosím Tě, jak používáš arganový olej? Nanášíš jen do suchých vlasů?
    Arganový olej se dá myslím pořídit i levněji, třeba od Saloos:-)

    OdpovědětVymazat
  23. WOW POTŘEBUJU TU JEDNIČKUUUU

    OdpovědětVymazat
  24. Taky jsem měla masku pro růst vlasů i šampon a kondicionér))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©